reklama

Sny

Snívam veľa. Snívam rada. Snívam s otvorenými očami ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

O šťastnom detstve svojich detí, o deťoch, ktoré sa nebijú, ktoré na seba nekričia. O sebe ako o matke, ktorá ma svätú trpezlivosť, nekričí , neúnavne vysvetľuje a pritom v pohode udržuje čistotu a poriadok v byte. O domčeku a záhradke s preliezkami, o záhonku s bylinkami, o tom, že manžel miesto o piatej príde z práce aspoň o tretej a prinesie kytičku voňavých kvetín. O tom, že mi konečne prestane byť nevoľno a budem sa už len tešiť na narodenie ďalšieho krásneho dieťatka. V zime snívam o lete a celý rok o nekonečnej dovolenke- nie tej materskej ale tej na pláži s mojitom v ruke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


O svete bez ekologických problémov, o čistej prírode a bio potravinách prístupných všetkým ľuďom. O svete bez zavádzajúcich reklám, v ktorom obchodníci nezneužívajú nevedomosť či naivitu ľudí. O chodníkoch bez psích exkrementov, bez odpadkov , o spoločnosti, v ktorej zdravý rozum zvíťazí nad závislosťou na nikotíne a omamných látkach.


O svete bez vojny, násilia, egoizmu a ľahostajnosti ľudí. O spoločnosti, v ktorej všetky deti majú mamu a otca, žiadne nie je týrané , v ktorej deti môžu byť jednoducho len deťmi, bezstarostne sa hrať a tešiť sa na každý nový deň, v ktorej deti nemiznú na ceste zo školy a už sa nevrátia. O ľuďoch priateľských, ktorí si vážia dary Toho, ktorý nás stvoril a hlavne ľudí, ktorých im poslal do cesty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


To som ja. Spoznáte ma podľa mojich snov. Neviem, či sa splnia. Ale viem, že sa mi oplatí žiť, aby som to zistila a hlavne , aby som sa o to pričinila.

Mirka Matúšová

Mirka Matúšová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dnes predovšetkým matka, ktorá chce s pomocou svojich blízkych urobiť tento svet krajším a bohatším. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu