reklama

Obe rovnako

Keď som bola menšia, párkrát som podozrievala svojich rodičov z toho, že majú moju sestru radšej ako mňa ( fungovalo to pravdaže aj naopak:sestra si myslela, že majú radšej mňa:). Mamina sa nám neustále snažila vysvetliť, že to ani nejde, že nás predsa ľúbi obe rovnako. My sme to však neboli schopné prijať. Keď som dospela, prijala som, že je možné, že nás teda ľúbia rovnako, ale stále som to nechápala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keď sme mali len Barborku, bolo to jednoduché, všetka naša láska tu bola len pre ňu. A ako sa hovorí každým dňom sme ju ľúbili viac a viac. A potom som otehotnela. Ďalší človiečik prišiel do našeho života a ja som sem- tam rozmýšľala ako to bude, keď sa narodí. Či tiež budem milovať obe svoje detičky rovnako. Možno som sa trošku bála, že nebudem schopná obom dať, čo potrebujú. Že možno budem jedno uprednostňovať pred druhým. Bála som sa, či zvládnem dať aj druhému bábenku toľko lásky ako Barborke- ona bola sama a teraz sa budú musieť deliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Teraz sa už nebojím. Pochopila som to vo chvíli, keď som Eliáška dostala do rúk a on mi okamžite zaspinkal na prsiach. V tej chvíli sa otvorili nové zásoby lásky v mojom srdci. Láska sa počtom detí nedelí, ale množí sa- narastá geometrickým radom a to úplne spontánne.

Je to úžasný dar mať viac detí. Vďaka Bohu zaň.

Mirka Matúšová

Mirka Matúšová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dnes predovšetkým matka, ktorá chce s pomocou svojich blízkych urobiť tento svet krajším a bohatším. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu